Christianbook.com Ratings and Reviews

Customer Reviews for Zondervan/Youth Specialties Teatro para Refrescar tu Ministerio (Drama, Skits & Sketches)

Zondervan/Youth Specialties Teatro para Refrescar tu Ministerio (Drama, Skits & Sketches)

¡Ochenta libretos y otras herramientas divertidas para ilustrar tus lecciones y animar tus actividades! Sólo para Divertirte... Noticias breves, obras teatrales divertidas, chistes, todo lo que necesitas. Si tienes algún estudiante que le guste realizar espectáculos, encontrarás muchos temas para ellos aquí. Melodramas Espontáneos... Animados con chiflidos, gritos, y aplausos de la audiencia, los actores estudiantes en esta no ensayada parodia melodramática tirarán la casa abajo. El drama es un medio ideal para captar la atención de tus muchachos y atraerlos a una reunion, una charla o un estudio bíblico. Si eres un líder de jóvenes o un director de recreación en tu iglesia, escuela, club o campamento Teatro para Resfrescar tu Ministerio es un almacén de ideas comprobadas para trabajar con grupos de jóvenes.

80 sure-fire scripts and other onstage fun to illustrate your lessons and enliven your events! Just for Fun... Short stunts, funny skits, sight gags, easy prep-we've got 'em all. If you have even one or two students who love hamming it up and making spectacles of themselves, you'll find plenty of funny fodder here. Spontaneous melodramas... Fueled by groans, catcalls, cheers, and boos from your small or large audience. Drama is an ideal medium for grabbing people's attention and priming them for a meeting, a talk, or a Bible study. Whether you're a youth worker or recreation director in a church, school, club, or camp Drama, Skits, & Sketches is your storehouse of proven, youth-group tested ideas.

Customer Reviews for Teatro para Refrescar tu Ministerio (Drama, Skits & Sketches)
This product has not yet been reviewed. Click here to continue to the product details page.